...nerver...

2012-02-16 19:53:47 Vardag
» Kommentarer(0) «


En spännande dag. Jag lämnar det så.
Imorse var iaf Sofia här och lugnade mina nerver. Hon kom på lite morgonkaffe nnan hon började jobba kl.11. Därefter packade jag o ludde ner bullarna som inte blev så bra förra gången jag bakade...dom torra, och gick ner till svartån. Det var fler barn där och matade änderna så det blev en rolig och mysig stund. Ludde försökte givetvis nalla lite på bullarna, utseendet var det ju inget fel på tyckte Ludde;)
Jag hade med mig lunchlåda och när vi precis kom in till mamma på Å-kanten slumrade ludde in och sov gott i  två timmar....blev en häng-eftermiddag hos mamma helt enkelt:)
Det blev (inte så oväntat) en musikalisk morgon md Sofia:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback