Pinglan utan miriam

2012-02-08 14:56:51 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag fick vi ingen sovmorgon men man får tacka för 8 timmars sömn ändå:) somnade tidigt igår, jag var helt slut av någon anledning. Hursom haver så kom vi iväg till pinglan iaf, vi chansade trots att miriam var sjuk igår. Tyvärr var hon sjuk idag med men alla fick gå in ändå och det blev en jätterolig träff med många prat- och bussugna! 2 timmar var vi där och hade kul! På vägen hem somnade lilla L, så jag gick förbi mamma och sen hämtade jag ut lite hemliga paket som kommit på posten! Både henke och jag fyller år nästa vecka, jag 26 och henke... 34! Gamla godingar alltså:) måste baka kom jag på nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback