Pustar ut i soffan

2012-01-19 19:04:59 Vardag
» Kommentarer(0) «


Vilken dag det varit! Full fart och lilla L vaknade nog på fel sida idag och jag med:) hihi men det är liksom heeelt acceptabelt när alla andra dagar är sooolbusiga!:) men nu sitter jag i soffan, ludde stupade 18.20 och henke är på träning nu. En go stund i all ensamhet alltså:) vi har varit på pinglan med charlotte o albin och efteråt gick vi hem hit för lite omelett och lek! Mysigt och busigt:) lilla L fick allergireaktion då jag slarvat med tvättning av händer efter ägghanteringen... Trist, men bra, då vet vi att han är vääldigt allergisk. Nu hoppas jag det är lite bra på tv ikväll sen ska jag nog måla lite om jag får nya krafter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback