Fullspäckad helg!

2012-03-25 21:17:38 Vardag
» Kommentarer(0) «


Åh vilken fin helg vi haft! Har haft tre av mina fina vänner hemma i västerås-SAMMA helg!:) i fredags träffade jag emilia för en fredagslånglunch och på em kom Linda och lilla Elin och vi lekte i lekparken tillsammans. Elin premiärade i samdlådan! Idag träffade jag Huri för att säga adjö- hon flyttar till san diego i ett år. Hon åker imorgon bitti tiiiidigt. Verkligen en tuff kvinba det fär, far och flyger och fixar ALLT själv. Strongt! Hoppas på att jag kan besöka henne under hösten:) På em hade vi mamaträff hos Edströms med mycket lek o bus... Och våfflor:) jätteroligt att träffas igen. Kvällen har vi spenderat med gusta och miriam och fina bebismagen såklart! Tacokväll deluxe blev det. Pusss på er, hoppas er helg också varit fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback