På resande fot

2012-03-12 19:49:59 Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag är vi på resande fot hela dagen:) skjutsade henke till jobbet och sen har det varit full fart hela dagen! Morgonkaffe hos mamma i gäddan, lunch på erikslund med bea o mamma, eftermiddagsfika hos farmor o farfar på hdmdal, lekparkshäng på haga och snabbkaffe hos lottis:) ojoj.... Justja, sen maxi för att klaga på muslin vi köpte igår! Den innehöll larver!!!!! ... Och hälsade på moster dom jobbade i minihuset:) ludde ville gärna prova:)


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

I min blogg skriver jag om mitt liv, med tanken att nå ut till andra i samma situation! Jag skriver mycket om saker jag varit med om, därav namnet "våldtagen, slagen och nästan mördad". Skulle betyda mycket för mig om du ville kika in på min blogg och lämna en kommentar! :)

2012-03-12 @ 20:58:25
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback