...måndag...

2013-02-04 19:59:24 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jahapp, då var det måndag igen! Haft en lång föreläsningsdag med skolhälsovård på förmiddagen och en representant från Nestlé barnmat för att gå igenom all barnmat och bröstmjölksersättningar. Väldigt spännande! Om en vecka är jag ute på BVC praktik och ska om några veckor få göra egna hembesök och årskontroller. Känns overkligt just nu, men jag lär mig.
Idag hade Ludde "studiedag" och eftersom det var planerat sedan länge kunde Henke vara ledig idag med L. Dom hade varit ute på björnön och lekt gärnet på Leos Lekland. Hade gääärna joinat!
Nu intar jag soffläget och slappar en stund....
 
Favoritleken just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback