...blickar framåt!...

2013-01-29 21:22:52 Vardag
» Kommentarer(0) «


NU är jag (läs VI) tillbaka! Vi lämnar en eländes tid bakom oss och blickar framåt mot en ljus, glad och rolig vår!
Den här veckan har verkligen börjat bra i alla fall, är så tacksam för det. 
Väntar med spänning på tentaresultatet medan vi nu börjat en ny kurs om barn och unga inom primärvården, faktiskt riktigt intressant och man får veta många hemlisar om vad BVC sköterskan egentligen observerar när man är där. Om 1,5 vecka ska jag till Odensvi BVC i 5 veckor. Ska verkligen bli jätteroligt! Dags att planera PM/D-uppsats också...
 
Imorse när vi skulle iväg till dagis så satte jag ludvig i bilen, stängde dörren och halkade så jag nästan föll på ändan. Ludvig ropar inifrån bilen "Oj! Mamma! Jick de bjaaaa?!"
HAHA alltså underbara unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback