Att göra något man tänkt länge

2014-10-08 20:26:38 Vardag
» Kommentarer(0) «


Alltså känslan idag, när jag tog tag i nåt jag tänkt göra i 3 år! Det är verkligen en struntsak men som bara inte prioriterats av mig eller henke. Men nu, nu har jag gjort det. Henke vet inte vad men det blir han snart varse om, för det kostade en slant. Jag ska visa er när paketet kommer om 2-3 veckor. Skön känsla iallafall, och den känslan fortsatte med ledig eftermiddag med L, vi shoppade, lekte o fikade på erikslund. Behövde lite diverse i basväg i garderoben. SEN avslutades dagen ännu bättre med ett väldigt fint mms från en kär vän! Blev så rörd och glad så tårarna sprutade. Ludde var lite förundrad över vad som hänt:) nu lite bonde söker fru om jag håller mig vaken.

Älskade goding, snart 4 år! 


Såhär glad o rörd blev jag av mms från vän! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback