Sjukstuga

2016-04-06 16:37:57 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hosta, snor och feber härjar på våra små prinsar. Ludvig förra veckan och nu Elvin. Vi var iväg till vårdcentralen idag och fick lite slemlösande utskrivet. 
Ludvig fick lite kvalitetstid hos moster bea och chrille istället för att hänga på till vårdcentralen. Nu hoppas vi att vi får bli helt friska och fylla på nattsömnkontot igen. Det behövs kan man säga. 






Ludvig underhåller Elvin när han har sina pigga stunder, han bygger torn som E får krascha. Bättre storebror kan ingen ha. 

Nu när båda barnen sover passade jag på att öppna mitt paket som kommit! 
Tjohooo! Sååå fina och sköna. 

Försöker lära mig att springa igen. Tar det så vansinnigt sakta så att inte höften/ljumsken skadas igen. Jag är uppe i 4 minuters löpning åt gången so far, i samband med promenad alltså.  Hoppas på 30 sköna minuters löpning utan smärta till sommaren. Hoppas att dessa godingar till skor kan hjälpa mig på traven! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback