gott nytt 2016

2016-01-01 20:37:09 Vardag
» Kommentarer(0) «


Tillbakablicken på år 2015 blir till största delen positivt eftersom vi fick en till solstråle i vår familj!
Vi fick möjligheten att växa och bli fler och ge Ludvig ett syskon och det är vi så tacksamma för.
...och vilken guldklimp vi fick, wow! Vilken underbar liten kille som förgyller våra liv med så mycket glädje!
tacksamhet, glädje och kärlek. 
 
Samtidigt som Elvin kom så hägrade också elände, plötsliga dödsfall, sjukdomsbesked och annat runt omkring oss. Som livet är, ljus och mörker. Så är det ju, för oss alla.
Livet är ju inte bara guld och gröna skogar. Vi går igenom livet med skratt och gråt, sorg och glädje. 
 
 
Två fina gossar. Vi är rika. Helt klart!
 
 Min fina man. Hoppas på ett fint 2016 med dig!<3
 
Mammaledighet till augusti/september väntar. Bokad resa till Mallis i maj och Gotland i augusti. I augusti blir det förskoleklass för Ludvig och dagis för Elvin. Jag börjar åter jobba och även läsa lite till på högskola och nu blir det diabetesvård eftersom jag ska bli diabetessköterska på viksängs vårdcentral. Det ska bli så jäkla skoj att få vidareutbilda sig ännu mer och hjälpa många med denna sjukdom. 
...och justja, jag blir 30 (!?) år i februari. Fint år kommer det bli! 
 
 
Nyårs puss från oss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback