...lika barn...leka bäst?....

2016-01-29 22:48:11 Vardag
» Kommentarer(0) «


Elvin har hunnit bli 8 månader. igår. 
stå och gå är grejen. Elvin kryper för fullt och ställer sig mot allt som går. Idag stod han och höll sig i mina pyjamasbyxor när jag lagade mat, tjoff sa det så åkte både Elvin och byxorna i backen, haha. Han börjar bli modig och släpper några sekunder stående. 
Han är rädd för plötsliga höga ljud och grinar som högst då. Äter bra (mjölk- och sojafri kost) och sover faktiskt bra också. från 19-06.30 ungefär med 1 nattmål välling. Sover 2-3 gånger om dagen 30-90minuter beroende på vad vi haft för oss. I övrigt en go och glad kille. Favoriten är ju helt klart storebror. Så härligt att se hur Elvin skiner upp som en sol när Ludvig entrar köket vid en trulig matsituation och vips äter Elvin som en häst. 
 
Ludvig har fått för sig att han vill ha samma kläder som Elvin. Så då får jag passa på att klä dom lite lika ett tag då. Gissar att det inte är lika populärt om något år...
 
 
Mina härliga killar!
 
Idag har vi dock haft det lite mindre härligt. Ludvig emlig efter en lite sjuksväng i veckan och Elvin har varit riktigt gnällig och kinkig idag. Inte nöjd med något. Jag har inte ens fått på mig kläder idag utan sitter nu i myskläderna som åkte på imorse.
GNÄLLVIN. Som Ludvig kallar Elvin dagar som dessa. 
 
Såna dagar är det ibland, men det tar man, när dom flesta dagar är fantastiska. 
 
Imorrn är det lördag. Då får ni hålla utkik efter syster och Elvin i VLT. 
 
Puss från oss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback