Rolig helg!

2016-03-14 19:43:55 Vardag
» Kommentarer(0) «


Efter en liten kort (tack o lov) sjuksväng i veckan kom äntligen helgen som var fylld med roligheter! 
Fredag eftermiddag spenderades i lekparken, utelek i vårvädret.  Vi fick spontanbesök där av sofia och elvira som var i irstatrakterna då. 




Kvällen hade ludde och jag bestämt att gå på Ruths teateruppvisning och käka lite mat på stan. Så himla mysigt, bara han och jag. Så stor han blivit. Där sitter man och samtalar, om livet, om dagen, om framtiden... Med sin stora femåring. 

Buss ner på stan såklart. Det förhöjer liksom äventyrskänslan. 
Min fina kille. Lite käk och sen mot växhuset....


Ludde fotar stjärnan Ruth. Blomma och kort fick hon såklart. 


Önskeskåpet hette föreställningen.
Spännande! 

Helgen fortsatte med roligheter, på lördagen var vi barnvakt medan föräldrarna fick njuta av sin present på safari camp. Grabbarna lekte gärnet! 


... och laddade för kvällen.... Bada nakna hejades på såklart! 

Mot kvällen kom mina föräldrar över med en flaska skumpa, redo för mello final! 

Söndagen får ett eget inlägg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback